Ćwiczenia siłowe (VIDEO)

Skandynawski Team United Bakeries przygotował krótki zestaw ćwiczeń siłowych dla biegaczy narciarskich.

 

1. Ćwiczenia na brzuch i ramiona

Wykorzystaj matę i coś, o co możesz oprzeć stopy

Połóż ręce wzdłuż ciała, a następnie podnieś się na rękach i zrób głęboki skłon.

Ćwiczenie to wykonaj w 3 seriach po 10 razy.

Inną wersją tego ćwiczenia jest położenie stóp lekko ponad ziemią – ćwiczenie wymaga więcej siły w ramionach, mniej ćwiczy się mięśnie brzucha.

 2. Ćwiczenia na brzuch i ramiona

Ćwiczenie to wykonuj na macie lub na materacu w siłowni. Na początku rób to ćwiczenie powoli, przyspieszając w momencie podnoszenia bioder w górę.

Ćwiczenie to postaraj się wykonać w 3 seriach po 10 powtórzeń.

3. Ćwiczenia na ramiona

Stań tyłem do ściany, w niewielkiej odległości od niej. Oprzyj nogi o ścianę. Po chwili wyprostuj sylwetkę. Ćwiczenie to należy wykonywać 3 minuty.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *