14. Tydzień 9

W dziewiątym tygodniu programu treningowego dodajemy element symulujący intensywność wysiłku jak w trakcie zawodów.

Tydzień 9 z 16

Forma treninguPNWTŚRCZWPTSONDh / tydzień
Siłowy00:20:0000:20:0000:40:00
WB300:16:0000:16:0000:25:0000:57:00
WB200:25:0000:25:00
WB100:44:0000:44:0001:00:0002:28:00
h / dzień01:00:0000:20:0001:00:0000:00:0000:00:0000:20:0001:50:0004:30:00

Objaśnienie programu treningowego

Zwiększamy długość treningu dystansowego w niedzielę do 1 h 50 minut z dużą ilością czasu w strefach WB3 i WB2. Trening może być w formie jakiegoś współzawodnictwa.

Całkowity czas treningu w tygodniu 9: 4 h 30 min

Poniżej prezentujemy zestawienie całkowitego czasu treningu bazującego na pulsie oraz podział procentowy pomiędzy poszczególne strefy.

Trening pulsowy (h)03:50:00
WB1 %64
WB2 %11
WB3 %25

Trening dla zaawansowanych

Forma treninguPNWTŚRCZWPTSONDh / tydzień
Siłowy00:20:0000:20:0000:40:00
WB300:16:0000:16:0000:40:0001:12:00
WB200:40:0000:40:00
WB100:44:0000:44:0001:00:0002:28:00
h / dzień01:00:0000:20:0001:00:0000:00:0000:00:0000:20:0002:20:0005:00:00

W niedzielę: cięższy i dłuższy trening.

Całkowity czas treningu w tygodniu 9: 5 h

Poniżej prezentujemy zestawienie całkowitego czasu treningu bazującego na pulsie oraz podział procentowy pomiędzy poszczególne strefy.

Trening pulsowy (h)04:20:00
WB1 %57
WB2 %15
WB3 %28

Autor: Lennart Ölmegård
Źródło: XC-Skiers Tłumaczenie: PZ

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *