Test nartorolek do „łyżwy” – modele treningowe

ODBICIE JAK NA NARTACH (SKIÄHNLICHER ABSTOSS), WŁAŚCIWOŚCI JEZDNE     (ABFAHRTSVERHALTEN), NIEZAWODNOŚĆ (HAFTUNG), STABILNOŚĆ JAZDY / TŁUMIENIE (LAUFRUHE / DÄMPFUNG), PROWADZENIE  (FÜHRUNG)

Im węższy pomarańczowy pasek i im bardziej na prawo, tym lepiej. Minimalna szerokość paska to 3 kratki.

 

WAGA (na nartorolkę, z wiązaniem) 1,000 kg

CENA 276,00 EUR

 

 

Charakterystyka: Pomimo zastosowania ramy z włókna węglowego nartorolki są bardzo twarde. Testujący nie odczuli żadnej poprawy w tłumieniu drgań względem modelu SG24-1 (aluminiowe). Świetne kółka.

 

WAGA (na nartorolkę, z wiązaniem) 1,000 kg

CENA 159,00 EUR

 

 

Charakterystyka: Bardzo wolny model, idealny dla początkujących. Jednak przy dużych prędkościach prowadzenie i właściwości jezdne pogarszają się z powodu miękkich kółek.

 

WAGA (na nartorolkę, z wiązaniem) 1,000 kg

CENA 289,00 EUR

 

 

 

 

Charakterystyka: Zgodnie z oczekiwaniami Carbon Flex punktuje w stabilności jazdy, jednak traci w kategoriach prowadzenia i właściwości jezdnych z powodu „gąbczastego” zachowania podczas jazdy.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *